З 14 по 18 грудня 2015 року у Марганецькій ЗОШ №5 пройшов тиждень математики та інформатики.
Математика вимагає уяви та інтуїції, спонукає до дослідження, сприяє розвитку інтелекту і формуванню таких рис характеру учня, як акуратність, вміння долати труднощі, доводити розпочату справу до кінця. Велике значення має зацікавленість учнів. А цьому сприяє залучення їх до активної пізнавальної діяльності.
Навчати
дітей бачити красу математики, розвивати інтерес до неї – одне з найважливіших
завдань, що стоять перед педагогами. В нашій школі стало традицією щорічно
проводити тижні математики. З метою залучення учнів до активної пізнавальної
діяльності, розширення їхнього математичного кругозору, пробудження в учнів
інтересу до математики, з 14 по 18 грудня 2015 року у Марганецькій ЗОШ №5 пройшов тиждень математики та інформатики, який підготували учні 9
класу разом зі своїм класним керівником, учителем математики та інформатики
Лучковою А. С.
Розпочався
він із конкурсу для учнів 5 і 6 класів «Весела математика». Учні 9 класу
Криворучко Діана та Грицуля Юлія провели конкурс, а Нощенко Ігор, Єщенко
Анастасія та Воробйов Дмитро були суддями. За результатами змагання перемогли
учні 5 класу. Не сиділи без діла і вболівальники, вони брали активну участь у
змаганні і отримали призи.
Між учнями 7-9
класів проведений конкурс математичних газет.
Переможцями
стали учні 7 класу.
16
грудня відбувся відкритий урок алгебри у 7 класі на тему: «Розкладання
многочленів на множники». Під час уроку учні відвідали лабораторію «ФСМ», у
якій мали змогу поглибити свої знання про різні способи розкладання многочленів
на множники.
17
грудня пройшли змагання між учнями 5 і 6 класів на знання інформатики. Діти брали участь у конкурсі «Комп’юшко» та відповідали
на дуже цікаві і заплутані питання про інформаційні технології. Обидва класи
показали знання вищого рівня, але переміг 5 клас!
Проведення
інтелектуальних ігор, розваг, конкурсів сприяло удосконаленню й
урізноманітненню розумової діяльності учнів: уяви, спостережливості, розвивало
їхні важливі якості мислення: логічність, здатність до абстрагування,
порівняння, доведення тверджень. Ми переконалися, що будь-яка діяльність дитини
буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу і дарує радість відчути
себе переможцем, творцем.
Немає коментарів:
Дописати коментар