понеділок, 29 лютого 2016 р.

ТИЖДЕНЬ МАТЕМАТИКИ 2015-2016 н.р.

З 14 по 18 грудня 2015 року у Марганецькій ЗОШ №5 пройшов тиждень математики та інформатики.



Математика вимагає уяви та інтуїції, спонукає до дослідження, сприяє розвитку інтелекту і формуванню таких рис характеру учня, як акуратність, вміння долати труднощі, доводити розпочату справу до кінця. Велике значення має зацікавленість учнів. А цьому сприяє залучення їх до активної пізнавальної діяльності. 
Навчати дітей бачити красу математики, розвивати інтерес до неї – одне з найважливіших завдань, що стоять перед педагогами. В нашій школі стало традицією щорічно проводити тижні математики. З метою залучення учнів до активної пізнавальної діяльності, розширення їхнього математичного кругозору, пробудження в учнів інтересу до математики, з 14 по 18 грудня 2015 року у Марганецькій ЗОШ №5 пройшов тиждень математики та інформатики, який підготували учні 9 класу разом зі своїм класним керівником, учителем математики та інформатики Лучковою А. С. 
Розпочався він із конкурсу для учнів 5 і 6 класів «Весела математика». Учні 9 класу Криворучко Діана та Грицуля Юлія провели конкурс, а Нощенко Ігор, Єщенко Анастасія та Воробйов Дмитро були суддями. За результатами змагання перемогли учні 5 класу. Не сиділи без діла і вболівальники, вони брали активну участь у змаганні і отримали призи.
Між учнями 7-9 класів проведений конкурс математичних газет.
Переможцями стали учні 7 класу.
16 грудня відбувся відкритий урок алгебри у 7 класі на тему: «Розкладання многочленів на множники». Під час уроку учні відвідали лабораторію «ФСМ», у якій мали змогу поглибити свої знання про різні способи розкладання многочленів на множники.
17 грудня пройшли змагання між учнями 5 і 6 класів на знання інформатики.  Діти брали участь у конкурсі «Комп’юшко» та відповідали на дуже цікаві і заплутані питання про інформаційні технології. Обидва класи показали знання вищого рівня, але переміг 5 клас!

Проведення інтелектуальних ігор, розваг, конкурсів сприяло удосконаленню й урізноманітненню розумової діяльності учнів: уяви, спостережливості, розвивало їхні важливі якості мислення: логічність, здатність до абстрагування, порівняння, доведення тверджень. Ми переконалися, що будь-яка діяльність дитини буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу і дарує радість відчути себе переможцем, творцем.

Немає коментарів:

Дописати коментар