ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5 КЛАСУ
Продовжуємо
вивчення теми «Множення десяткових дробів»
Для
повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.34 на с.213-215 або за
посиланням
та
Вивчити
правила множення десяткового дробу на 10,100,1000,… і т.д. та множення
десяткового дробу на 0,1, 0,01, 0,001, … і т.д.
Письмово:
№914, №919, №931.ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6 КЛАСУ
Продовжуємо
вивчення теми "Розподільна властивість множення"
Для
повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.39 на с.300-302 або за
посиланням
Вивчити
правила розкриття дужок, перед якими стоїть знак « – » та « + » на с.301 і
правило зведення подібних доданків на с.302.
Письмово:
№1078, №1079, №1080.ЗАВДАННЯ ДЛЯ 7 КЛАСУ
АЛГЕБРА
Продовжуємо
вивчення теми "Лінійна функція, її графік та властивості"
Для
повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.23 (новий підручник) або
п.25 (старий підручник)
Письмово:
№852,
№854 (новий підручник)
або
№837,
№832 (старий підручник)
ГЕОМЕТРІЯ
Продовжуємо
вивчення теми "Зовнішній кут трикутника та його властивості"
Для
повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.16 (новий підручник)
Письмово:
№381,
№389 (новий підручник)ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8 КЛАСУ
АЛГЕБРА
Вивчаємо
самостійно тему "Формули коренів квадратного рівняння"
Теорія:
п.19., вивчити формули напам’ять
Письмово:
користуємося формулами №631, №634 (1-6)
ГЕОМЕТРІЯ
Продовжуємо
вивчення теми "Сума кутів опуклого многокутника"
Для
повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.19
Вивчити
формулу:
180º
· (п
– 2), де п – сума кутів многокутника (якщо це трикутник, то п =
3, якщо чотирикутник, то п = 4, якщо п’ятикутник, то п =
5, … і т.д.)
Письмово:
№648,
№650.
Немає коментарів:
Дописати коментар