понеділок, 16 березня 2020 р.

Дистанційне навчання під час карантину

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5 КЛАСУ
Продовжуємо вивчення теми «Множення десяткових дробів»
Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.34 на с.213-215 або за посиланням
та
Вивчити правила множення десяткового дробу на 10,100,1000,… і т.д. та множення десяткового дробу на 0,1, 0,01, 0,001, … і т.д.
Письмово: №914, №919, №931.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6 КЛАСУ
Продовжуємо вивчення теми "Розподільна властивість множення"
Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.39 на с.300-302 або за посиланням
Вивчити правила розкриття дужок, перед якими стоїть знак « – » та « + » на с.301 і правило зведення подібних доданків на с.302.
Письмово: №1078, №1079, №1080.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 7 КЛАСУ
АЛГЕБРА 
Продовжуємо вивчення теми "Лінійна функція, її графік та властивості"
Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.23 (новий підручник) або п.25 (старий підручник)

Письмово:
№852, №854 (новий підручник)
або
№837, №832 (старий підручник) 


ГЕОМЕТРІЯ
Продовжуємо вивчення теми "Зовнішній кут трикутника та його властивості"
Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.16 (новий підручник)

Письмово:
№381, №389 (новий підручник)

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8 КЛАСУ

АЛГЕБРА

Вивчаємо самостійно тему "Формули коренів квадратного рівняння"
Теорія: п.19., вивчити формули напам’ять
Письмово: користуємося формулами №631, №634 (1-6) 


ГЕОМЕТРІЯ

Продовжуємо вивчення теми "Сума кутів опуклого многокутника"
Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.19
Вивчити формулу:
180º · (п – 2), де п – сума кутів многокутника (якщо це трикутник, то п = 3, якщо чотирикутник, то п = 4, якщо п’ятикутник, то п = 5, … і т.д.)
Письмово:
№648, №650.

Немає коментарів:

Дописати коментар