Алгебра 9 клас
УРОК – ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Тема. ФУНКЦІЯ у = ах2
+ bх + с,
ЇЇ ГРАФІК ТА ВЛАСТИВОСТІ
Мета: сформувати в учнів уявлення про зміст означення квадратичної функції
(функції виду у = ах2
+ bх + с), а також про її властивості й вид графіка;
сформулювати алгоритм побудови графіка квадратичної функції першим способом; виробити
вміння вирізняти, користуючись означенням, квадратичну функцію серед інших
алгебраїчних функцій, обчислювати координати вершини параболи, та будувати
весь графік; а також досліджувати властивості квадратичної функції за
побудованим графіком.
Обладнання: персональні комп’ютери, під’єднані до мережі, презентація у програмі MS Power Point, ППЗ «Бібліотека електронних наочностей
«Алгебра, 7-9 клас», тестова програма «Тест».
Тип уроку: урок засвоєння наукових знань і знань про способи
діяльності інтелектуального і практичного характеру
ХІД
уроку
1. Організаційний
момент
Вчитель: Доброго
дня, дорогі друзі! Сьогодні ми проводимо урок алгебри з комп’ютерною
підтримкою. Тому, перевірте зараз стан свого робочого місця: чи готові до
роботи комп’ютер, монітор, клавіатура, мишка? Якщо все працює, то пропоную
приступити до роботи.
Знайдіть, будь-ласка, на робочому столі
системну папку «Документи»,
відкрийте її. Далі, шукаємо папку «9
клас», відкриваємо і обираємо папку «Алгебра»,
яку теж відкриваємо. А тепер,
скажіть мені, будь-ласка, яку тему, із тих, що ви бачите на екрані, ми вже
вивчили? Так, дійсно, це тема «Нерівності», а отже, на черзі друга тема з курсу
алгебри 9 класу – це «Квадратична функція».
2. Мотивація
навчальної діяльності
Вчитель: Відкрийте
папку «Квадратична функція», далі відкриваємо презентацію MS Power Point під назвою «УРОК».
Зараз ми переглянемо цю презентацію про історію виникнення і розвиток поняття
«Функція» та про її практичне застосування, тобто, для чого потрібно вивчати
функції і де їх використовують.
Перегляд презентації «Урок» (до 14
слайду включно)
Вчитель: Добре, молодці! Я бачу, що ви теж вже багато
чого знаєте про функцію. А сьогодні, ви ще дізналися, що за допомогою функціональної залежності можна
описати багато явищ у природі і процесів у фізиці, хімії, біології, астрономії, техніці, тому функція
є одним із найважливіших понять сучасної математики і від того, наскільки
сумлінно ви засвоїте поняття функції, її властивості, залежить успішне
оволодіння подальшим курсом математики.
Саме тому,
ми продовжуємо знайомство з різними функціями і наступною функцією, яку ми
вивчимо буде – квадратична, яка має загальний вигляд у=ах2+bх+с, де а≠0.
Перегляд презентації (слайд №15)
Запишіть число,
класна робота і тему уроку у зошити.
Перегляд презентації (слайди №16 – 18)
3. Актуалізація
опорних знань учнів
Вчитель: Але перед тим як почати вивчення нового матеріалу, давайте пригадаємо і
повторимо, вивчене на попередніх уроках, тому що ці знання нам допоможуть при засвоєнні нових знань.
повторимо, вивчене на попередніх уроках, тому що ці знання нам допоможуть при засвоєнні нових знань.
Перегляд презентації + усні
відповіді учнів (слайди №19 – 34)
4. Вивчення
нового матеріалу
Вчитель: Молодці!
Учні, які найактивніше приймали участь у бесіді отримують оцінки в журнал.
Знову увага на екрани: слайд
№35 – 36
Отже, якщо ми підсумуємо все, що повторили, то
можна вивести означення квадратичної функції. Може хтось із вас зможе це
зробити самостійно?
А тепер давайте подивимось, чи правильно ви
зробили висновки?
Перегляд презентації + пояснення
вчителя на дошці + робота учнів у зошитах (слайди №37 – 70)
Слайд №37 – у зошит (х,
а, в, с)
Слайд №40 – у зошит
(координати вершини)
Слайд №41 – у зошит (напрям
віток)
Слайд №42 – у зошит (напрям
віток)
Слайд №43 – читають
учні (самостійно)
5. Закріплення
матеріалу
Слайд №44-55 –
завдання №1 (колективно + запис на дошці і в зошитах)
Слайд №56 –
самостійно в зошитах
Слайд №57 – перевірка
Слайд №58 –
самостійно в зошитах
Слайд №59 – перевірка
6. Підсумки
уроку
1)
Бесіда
Слайд №60
2) Виконання учнями тестових завдань на комп’ютері з допомогою тестової програми «Тест»
7. Домашнє
завдання
1) прочитати п.11 (с.100 – 103) з підручника;
2) виконати вправи №337, №341 (письмово).
8. Для
тих, хто хоче знати більше
Слайд №62 – 66 + бесіда
Немає коментарів:
Дописати коментар