четвер, 21 лютого 2013 р.

Конспект відкритого уроку

Алгебра 9 клас

УРОК – ПРЕЗЕНТАЦІЯ



Тема. ФУНКЦІЯ у = ах2 + bх + с, ЇЇ ГРАФІК ТА ВЛАСТИВОСТІ

Мета: сформувати в учнів уявлення про зміст означення квадратичної функції (функції виду у = ах2 + bх + с), а також про її властивості й вид графіка; сформулювати алгоритм побудови графіка квадратичної функції першим способом; ви­робити вміння вирізняти, користуючись означенням, квадратичну функцію серед інших алгебраїчних функ­цій, обчислювати координати вершини параболи, та будувати весь графік; а також досліджувати властивості квадра­тичної функції за побудованим графіком.

Обладнання: персональні комп’ютери, підєднані до мережі, презентація у програмі MS Power Point, ППЗ «Бібліотека електронних наочностей «Алгебра, 7-9 клас», тестова програма «Тест».

Тип уроку: урок засвоєння наукових знань і знань про способи діяльності інтелектуального і практичного характеру

ХІД уроку

1.     Організаційний момент

Вчитель: Доброго дня, дорогі друзі! Сьогодні ми проводимо урок алгебри з комп’ютерною підтримкою. Тому, перевірте зараз стан свого робочого місця: чи готові до роботи комп’ютер, монітор, клавіатура, мишка? Якщо все працює, то пропоную приступити до роботи.
Знайдіть, будь-ласка, на робочому столі системну папку «Документи», відкрийте її. Далі, шукаємо папку «9 клас», відкриваємо і обираємо папку «Алгебра», яку теж відкриваємо. А тепер, скажіть мені, будь-ласка, яку тему, із тих, що ви бачите на екрані, ми вже вивчили? Так, дійсно, це тема «Нерівності», а отже, на черзі друга тема з курсу алгебри 9 класу – це «Квадратична функція».

2.     Мотивація навчальної діяльності

Вчитель: Відкрийте папку «Квадратична функція», далі відкриваємо презентацію MS Power Point під назвою «УРОК». Зараз ми переглянемо цю презентацію про історію виникнення і розвиток поняття «Функція» та про її практичне застосування, тобто, для чого потрібно вивчати функції і де їх використовують.

Перегляд презентації «Урок» (до 14 слайду включно)

Вчитель:  Добре, молодці! Я бачу, що ви теж вже багато чого знаєте про функцію. А сьогодні, ви ще дізналися, що за допомогою функціональної залежності можна описати багато явищ у природі і процесів у фізиці, хімії, біології, астрономії, техніці, тому функція є одним із найважливіших понять сучасної математики і від того, наскільки сумлінно ви засвоїте поняття функції, її властивості, залежить успішне оволодіння подальшим курсом математики.
Саме тому, ми продовжуємо знайомство з різними функціями і наступною функцією, яку ми вивчимо буде – квадратична, яка має загальний вигляд у=ах2+bх+с, де а≠0.

Перегляд презентації (слайд №15)

Запишіть число, класна робота і тему уроку у зошити.

Перегляд презентації (слайди №16 – 18)

3.     Актуалізація опорних знань учнів

Вчитель: Але перед тим як почати вивчення нового матеріалу, давайте пригадаємо і
повторимо, вивчене на попередніх уроках, тому що ці знання нам допоможуть при засвоєнні нових знань.

Перегляд презентації + усні відповіді учнів (слайди №19 – 34)

4.     Вивчення нового матеріалу

Вчитель: Молодці! Учні, які найактивніше приймали участь у бесіді отримують оцінки в журнал.
Знову увага на екрани: слайд №35 – 36
Отже, якщо ми підсумуємо все, що повторили, то можна вивести означення квадратичної функції. Може хтось із вас зможе це зробити самостійно?
А тепер давайте подивимось, чи правильно ви зробили висновки?

Перегляд презентації + пояснення вчителя на дошці + робота учнів у зошитах (слайди №37 – 70)

Слайд №37 – у зошит (х, а, в, с)
Слайд №40 – у зошит (координати вершини)
Слайд №41 – у зошит (напрям віток)
Слайд №42 – у зошит (напрям віток)
Слайд №43 – читають учні (самостійно)

5.     Закріплення матеріалу

Слайд №44-55 – завдання №1 (колективно + запис на дошці і в зошитах)
Слайд №56 – самостійно в зошитах
Слайд №57 – перевірка
Слайд №58 – самостійно в зошитах
Слайд №59 – перевірка
6.     Підсумки уроку
1)    Бесіда Слайд №60
2)    Виконання учнями тестових завдань на компютері з допомогою тестової програми «Тест»


7.     Домашнє завдання
1)    прочитати п.11 (с.100 – 103)  з підручника;
2)    виконати вправи №337, №341 (письмово).

8.     Для тих, хто хоче знати більше
Слайд №62 – 66 + бесіда

Немає коментарів:

Дописати коментар