вівторок, 28 квітня 2020 р.

29.04.2020

МАТЕМАТИКА 5 клас 

Тема уроку «Знаходження числа за його відсотками»

Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають знаходження числа за його відсотками.

1. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та запишіть «Математичний диктант».

Для перевірки засвоєння теми попереднього уроку, виконайте завдання математичного диктанту:

1) Чому дорівнює число, 1/100 якого дорівнює 56?

2) Чому дорівнює число, 1 % якого дорівнює 97?

3) Чому дорівнює число, 3 % якого дорівнює 63?

4) 20 % числа x дорівнюють числу 40. Отже, число x знаходять так:…

5) Знайдіть число, 18,5 % якого дорівнює 37.

6) Знайдіть число 150 %, якщо дорівнює 90.

7) Якщо 8 % шляху становить 48 км, то весь шлях дорівнює… км.

8) Якщо 55 % класу, або 22 учні, дівчата, то всього у класі… учнів.

9) Якщо 101 % деякої суми грошей становить 1010 грн, то вся сума дорівнює… грн.



2. Домашнє завдання:

1) Побудуйте кут, 40 % величини якого становить 60°.

2) Побудуйте відрізок, якщо 39 % його довжини становлять 1,17 см.

3) Чи можливо на аркуші із зошита побудувати відрізок, 2 % довжини якого становлять 2 см?

4) Для святкування Дня народження школи придбали 64 червоні кульки, що становило 40 % усіх придбаних кульок. Скільки всього придбали кульок?

Підсумок уроку. Виконайте тести за посиланням:



МАТЕМАТИКА 6 клас 

Тема уроку: «Координатна площина»


Мета нашого уроку: сформувати поняття координатної площини, координат точки на площині, абсциси та ординати точки; сформувати вміння виконувати вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами.

1. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку.

2. Для перевірки засвоєння знань про координатну площину дайте письмово відповіді на запитання математичного диктанту:

1) Дві перпендикулярні прямі, що перетинаються в початку відліку, називають…

2) Площину, на якій задано систему координат, називають…

3) Координатну пряму, яку креслять горизонтально, називають віссю..., а перпендикулярну до неї пряму, яка проходить через початок відліку,— віссю…

4) Скільки чисел необхідно вказати, щоб задати розташування точки на координатній площині?

5) Як називають числа, що вказують на місце розташування точки на координатній площині?

6) Запишіть позначення точки P, якщо її абсциса дорівнює 0, а ордината — 5.

7) Укажіть абсцису й ординату точки A(−1;−4).

8) У лівій чи правій частині координатної площі розміщена точка M(6;−3)?

9) У верхній чи нижній частині координатної площі розміщена точка F(7;−4)?

3. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.45 на с.342 у підручнику або переглянути відеоурок за посиланням та виконати всі записи у зошиті за викладачем:

4. Переходимо до практичних завдань. Виконайте у зошиті вправи (письмово):

1) Побудуйте на координатній площині чотирикутник ABCD, якщо A(−10;−2), B(−2;−2), C(−2;−6), D(−10;−6). Чи є цей чотирикутник прямокутником? квадратом? Знайдіть периметр і площу цього чотирикутника, якщо одиничний відрізок дорівнює 1 см.

2) Побудуйте на координатній площині точки A(−3;−1) і C(1;1). Знайдіть координати точки B, якщо відомо, що точка C — середина відрізка AB.

3) Побудуйте на координатній площині точки A(−5;0) і C(5;0). Відрізок AC — діагональ квадрата ABCD. Знайдіть координати вершини B і D цього квадрата.

4) У координатній площині побудуйте відрізки AB, CD і EF, якщо: A(1;1), B(1;4), C(−2;3), D(3;3), E(−1;−2), F(2;−2). Чи правильні твердження щодо цих відрізків?

Поставте позначку «так» або «ні» поруч із кожним твердженням.

Відрізки AB і CD перпендикулярні: …

Відрізки CD і EF паралельні: …

Відрізки AB і EF перпендикулярні:…

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням:



АЛГЕБРА 7 клас

Тема уроку «Спосіб додавання»

Мета нашого уроку: сформувати вміння розв’язувати системи двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

1. Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку.

2. Виконайте конспект з підручника п. 28, с.200 або ведіть записи за викладачем у відеоуроці (обов’язково запишіть АЛГОРИТМ у зошит) за посиланням:

3. Переходимо до практичних вправ.


Фото розв’язаних вправ я буду чекати від вас до ранку 04.05.20

Якщо виникають проблеми, пишіть, телефонуйте, буду рада допомогти!!!

Підсумок уроку: пропоную виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=396469



АЛГЕБРА 8 клас

Тема уроку «Розв’язування задач за допомогою рівнянь, які зводяться до квадратних».

Мета уроку: удосконалити вміння застосовувати рівняння, що зводяться до квадратних, до розв’язування прикладних задач (зокрема задач на рух).

1. Відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку.

2. Дайте відповіді на запитання (письмово):

1) Чому дорівнює швидкість автомобіля, якщо 180 км він подолав за 3 год? 5 год? x год? (x −1) год?

2) За який час автомобіль подолає відстань 180 км, якщо рухатиметься зі швидкістю 90 км/год? 60 км/год? x км/год? (x +5) км/год?

3) За який час, рухаючись за течією, катер пропливе 40 км, якщо його власна швидкість дорівнює 18 км/год, а швидкість течії — x км/год?

4) За який час, рухаючись проти течії, катер пропливе 40 км, якщо його власна швидкість дорівнює x км/год, а швидкість течії — 2 км/год?

3. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную попрацювати з підручником: п.23 на с.181 (прочитати та записати розв’язки задач у зошити) або переглянути відеоурок за посиланням:

4. Переходимо до задач.

Фото розв’язаних вправ надсилайте мені в приватний чат до наступного уроку, тобто до 08.00 у понеділок 4 травня.

Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням



АЛГЕБРА 9 клас 

Тема уроку: «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ»

Мета нашого уроку: узагальнити і систематизувати знання з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»; удосконалити вміння розв’язувати задачі з цієї теми.

1. Відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку.

2. Дайте відповіді на запитання (письмово):

1. Якою є область задач науки комбінаторика?

2. Наведіть приклади задач, що можна розв’язати засобами комбінаторики.

3. Сформулюйте комбінаторне правило суми. Наведіть приклад його застосування.

4. Сформулюйте комбінаторне правило добутку. Наведіть приклад його застосування.

5. Що вивчає теорія ймовірностей?

6. Сформулюйте означення:

1) випадкової події; 2) достовірної події; 3) неможливої події.

7. Що називають імовірністю випадкової події?

8. Як можна обчислити ймовірність випадкової події?

9. Чому дорівнює ймовірність:

1) неможливої події; 2) достовірної події?

10. Чи може ймовірність випадкової події дорівнювати 2; 1,1; 0,9; 0,0002?

11. Якою є область задач науки статистика?

12. Що називають статистичним спостереженням?

13. Які види спостережень ви знаєте?

14. Які способи подання статистичних даних ви знаєте?

3. Розв’яжіть одну із задач (№1 чи №2 - письмово):


Задача №1

У коробці лежать 25 цукерок, із них 4 — із горіховою начинкою, 5 — із джемом, 2 — із курагою, 3 — із чорносливом, 6 — із нугою, решта — зі згущеним молоком.

1) Марічка хоче взяти одну цукерку — із джемом або згущеним молоком. Скільки існує способів здійснити її бажання?

2) Яка ймовірність того, що навмання взята з коробки цукерка буде зі згущеним молоком?

3) Подайте дані про цукерки, що лежать у коробці, у вигляді діаграми.


Задача №2

На тарілці лежать 25 фруктів, із них 5 ківі, 3 груші, 4 сливи, 6 черешень, 2 банана, а решта — яблука.

1) Максим хоче взяти один фрукт — грушу або яблуко. Скільки існує способів здійснити його бажання?

2) Яка ймовірність того, що навмання взятий з тарілки фрукт буде яблуком?

3) Подайте дані про фрукти, що лежать на тарілці, у вигляді діаграми.


Фото розв’язаних задач я буду чекати до наступного уроку, тобто до 06 травня.

Підсумок уроку. Виконайте тести за посиланням:

Немає коментарів:

Дописати коментар