середу, 22 квітня 2020 р.

22.04.2020


АЛГЕБРА 8 КЛАС

Тема уроку «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»


Мета уроку: сформувати вміння розв’язувати дробові раціональні рівняння.

1. Відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку.

2. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань виконайте завдання у зошиті:


3. Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.22 на с.172 або переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=zldV4amGzTY&t=107s
або https://www.youtube.com/watch?v=ME6llih8-Jk&t=69s

4. Переходимо до практичних вправ. Розв’яжіть рівняння:


Фото розв’язаних рівнянь надсилайте мені в приватний чат до наступного уроку, тобто до 8.00 у понеділок 04 травня.

Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням https://learningapps.org/view4900473



МАТЕМАТИКА 6 КЛАС

Продовжимо вивчати тему: «Перпендикулярні прямі»


1. Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную ще раз прочитати п.43 на с.330 у підручнику і вивчити правило (що таке перпендикулярні прямі) напам’ять або переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=j96pTtpa9N0 та https://www.youtube.com/watch?v=VQXuTjxK8jw

2. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та виконайте малюнок перпендикулярних прямих і запишіть ОБОВ’ЯЗКОВО, як позначати перпендикулярність при написанні в зошиті.

3. Пройдіть тести на сайті «Всеосвіта» за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/fwj534
та перевірте, як ви засвоїли, що таке перпендикулярні прямі.

4. Домашнє завдання. Виконайте у зошиті графічні вправи, дайте відповіді на запитання:

     1) Побудуйте дві перпендикулярні прямі MK і EC, що перетинаються в точці O. Чому дорівнює кут MOE?
      2) Проведіть пряму BC, позначте на ній точку A і проведіть через цю точку пряму, перпендикулярну до прямої BC.
      3) Проведіть пряму MN, позначте поза нею точку A і проведіть через цю точку пряму, перпендикулярну до прямої MN.
      4) Накресліть пряму AB. Побудуйте відрізок PK, що перпендикулярний до прямої AB і не перетинає її.
      5) Накресліть пряму CD. Побудуйте промінь OM, що перпендикулярний до прямої CD і не перетинає її.
       6) Побудуйте прямокутник і ромб. Проведіть у кожному з цих чотирикутників діагоналі. Визначте, у яких фігур діагоналі перпендикулярні.
       7) Побудуйте прямокутник ABCD і позначте на стороні AB точку M. Проведіть через точку M пряму, перпендикулярну до відрізка AB. Під яким кутом ця пряма перетинає сторону DC?

Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи: https://learningapps.org/view9112365

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



АЛГЕБРА 9 КЛАС

Тема уроку: «ПОЧАТКОВІ ВІДОМОСТІ ПРО СТАТИСТИКУ. СПОСОБИ ПОДАННЯ ДАНИХ ТА ЇХНЬОЇ ОБРОБКИ»


Мета нашого уроку: сформувати уявлення про математичну статистику як розділ математики; сформувати поняття статистичних даних; ознайомитися зі способами подання статистичних даних.

1. Відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку.

2. Дайте відповіді на запитання:
      1. Що вивчає математична статистика?
      2. Що називають статистичним спостереженням?
      3. Поняття статистичних даних.
      4. Що таке вибіркове статистичне спостереження?
      5. Що називають вибіркою?
      6. Способи подання статистичних даних.

3. Або перегляньте відеоурок та виконайте записи у зошиті за викладачем: https://www.youtube.com/watch?v=Ylj8moDXb0M

4. Переходимо до практичних вправ. Розв’яжіть задачі письмово:

Задача 1.
У результаті опитування 60 дев’ятикласників з’ясувалося, що 40 із них продовжать навчання в школі, 8 — навчатимуться в професійно-технічному училищі, 10 — у машинно-будівному коледжі, 2 — у медичному училищі. Зобразіть результати опитування у вигляді стовпчастої діаграми.

Задача 2.
За результатами тестування в 9 класі 1 учень отримав 4 бали, 2 учнів — 5 балів, 5 учнів — 6 балів, 7 учнів — 7 балів, 4 учнів — 8 балів, 7 учнів — 9 балів, 2 учнів — 10 балів, 2 учнів — 11 балів, 1 учень — 12 балів. Зобразіть результати тестування у вигляді таблиці.

Фото розв’язаних задач я буду чекати до наступного уроку, тобто до 24 квітня.

Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням https://learningapps.org/view2669044

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



МАТЕМАТИКА 5 КЛАС

Тема уроку «Знаходження відсотків від числа»


Наша мета на цьому уроці: домогтися засвоєння правила знаходження відсотків від числа; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають знаходження відсотків від числа.

1. Для перевірки домашнього завдання пропоную виконати тести на сайті «Всеосвіта» за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/ftd913

2. Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.37 на с.236 у підручнику або переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=S4qZB2S7Vjk

3. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та виконайте всі записи з відеоуроку у зошит.

4. Переходимо до практичних вправ. Виконайте письмово:
     1) Знайдіть: а) 30 % від 45; б) 3 % від 45; в) 7 % від 60; г) 70 % від 60.
     2) За організацію укладання договору з клієнтом фірма виплачує своєму агенту 5 % від суми договору. Яку винагороду отримає агент, якщо він укладе угоду на суму 20 260 грн?
      3) Колекція нумізмата налічує 30 390 монет, із яких 20 % — монети, випущені в ХІV столітті. Скільки таких монет у колекції?
      4) Площа поля становить 240 га. Пшеницею засіяли 35 % поля. Скільки гектарів засіяли пшеницею?
       5. Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи: https://learningapps.org/view7223489

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



АЛГЕБРА 7 КЛАС

1. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную виконати тести на сайті «На урок»: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=655780

При оцінюванні тесту я буду враховувати тільки перші 3 спроби (середнє арифметичне).

Переходимо до вивчення теми «Спосіб підстановки»

2. Для вивчення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.27 на с.197 (новий підручник) або переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=8PGj2KMbZOM

3. Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку. Виконайте конспект з підручника або ведіть записи за викладачем у відео уроці (обов’язково запишіть АЛГОРИТМ у зошит).

4. Переходимо до практичних вправ.


Фото розв’язаних вправ я буду чекати від вас до ранку 29.04.20

Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view2071346

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!

Немає коментарів:

Дописати коментар