понеділок, 13 квітня 2020 р.

13.04.2020

АЛГЕБРА 8 КЛАС

Сьогодні продовжуємо вивчення теми «Розкладання тричлена на лінійні множники»

Мета нашого уроку: сформувати вміння застосовувати розкладання квадратного тричлена на множники до розв’язування задач.

1. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.21 на с. 166 або переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xwEyWyMgfNA

2. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную виконати тестові завдання на сайті «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=259396

3. Для опрацювання нового матеріалу перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Di5LAW8cPLE або https://www.youtube.com/watch?v=BbR13D6jph8

4. Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку. Запишіть в зошити конспект з підручника або ведіть записи за викладачем у відеоуроці.

5. Запишіть у зошити алгоритм розкладання квадратного тричлена на лінійні множники та приклади розв’язування вправ.



6. Переходимо до практичних завдань. Виконайте письмово: №729 

7. Підсумок уроку. Виконайте тести: 

Фото розв’язаних вправ я чекаю від вас до 8.00 15.04.2020.

Дякую за увагу! Бажаю успіхів у навчанні!



АЛГЕБРА 7 КЛАС

Переходимо до вивчення теми «Лінійне рівняння з двома змінними та його графік»

1. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную виконати тести на сайті «Всеосвіта» за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/jrq802

Розв’язали? Надішліть мені скріншот.

2. Для вивчення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.25 на с.181 (новий підручник) або переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hX4ipSMnEfQ

3. Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку. Виконайте конспект з підручника або ведіть записи за викладачем у відеоуроці.

4. Переходимо до практичних вправ.
Розв’яжіть усно: № 950, 951
Розв’яжіть письмово: №953, №956, №957

Фото розв’язаних вправ я буду чекати від вас до ранку 15.04.20

Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view5220226

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!



МАТЕМАТИКА 5 КЛАС

Тема уроку «Середнє значення величини»

Наша мета на цьому уроці: сформувати поняття середнього значення величини; сформувати вміння виконувати завдання, у яких передбачено знаходження середнього значення величини.

Результати всіх тестів, що ви проходите онлайн я записую в журнал. Свої оцінки за них ви бачите самі.

А оцінки за письмові роботи в зошитах я буду поступово надсилати вам у приватні чати.

Відкрийте зошити, запишіть дату і тему уроку

Пропоную виконати такі завдання, на встановлення відповідності для того, щоб перевірити, як ви навчилися розв’язувати вправи, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел.



Фото розв’язаних завдань я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до вівторка 14 квітня.

Для опрацювання теоретичного матеріалу, пропоную вам самостійно знайти відповіді на такі запитання та записати їх у зошити (для учнів, які хочуть мати 10-12 балів):
1. Що таке середнє значення величини?
2. Як знайти середню швидкість руху?
3. Наведіть приклади знаходження середнього значення величини.
Або переглянути відео урок та зробити усі записи у зошиті за викладачем (як у класі).
https://www.youtube.com/watch?v=aCStYdCL7x0

Домашнє завдання. Оберіть варіант та виконайте задачі письмово:



Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті. 

Результати я чекаю від вас у вигляді фото до вівторка 14.04.20.

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!



МАТЕМАТИКА 6 КЛАС

Тема уроку «Розв’язування задач за допомогою рівнянь»

Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, зокрема задачі на рух.

Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань виконайте тести на сайті «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=102456

Результати всіх тестів, що ви проходите онлайн я записую в журнал. Свої оцінки за них ви бачите самі.

Відкрийте зошити, запишіть дату і тему уроку

Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную переглянути відеоурок та зробити усі записи у зошиті за викладачем (як у класі).
https://www.youtube.com/watch?v=7HjdXK3V2Wo&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=3&t=0s

Переходимо до розв’язування задач за допомогою рівнянь на рух.

Виконайте письмово та надішліть мені фото розв’язків.



Фото розв’язаних завдань я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до середи 15 квітня.

Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.

Підсумок уроку. Виконайте цікаве завдання за посиланням: https://learningapps.org/view3699267

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!

Немає коментарів:

Дописати коментар