АЛГЕБРА 8 КЛАС
Сьогодні продовжуємо вивчення теми «Розкладання тричлена на лінійні множники»
Мета нашого уроку: сформувати вміння застосовувати розкладання квадратного тричлена на множники до розв’язування задач.
2. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную виконати тестові завдання на сайті «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=259396
3. Для опрацювання нового матеріалу перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Di5LAW8cPLE або https://www.youtube.com/watch?v=BbR13D6jph8
4. Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку. Запишіть в зошити конспект з підручника або ведіть записи за викладачем у відеоуроці.
5. Запишіть у зошити алгоритм розкладання квадратного тричлена на лінійні множники та приклади розв’язування вправ.
6. Переходимо до практичних завдань. Виконайте письмово: №729
7. Підсумок уроку. Виконайте тести:
Дякую за увагу! Бажаю успіхів у навчанні!
АЛГЕБРА 7 КЛАС
Переходимо до вивчення теми «Лінійне рівняння з двома змінними та його графік»
1. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную виконати тести на сайті «Всеосвіта» за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/jrq802
Розв’язали? Надішліть мені скріншот.
2. Для вивчення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.25 на с.181 (новий підручник) або переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hX4ipSMnEfQ
3. Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку. Виконайте конспект з підручника або ведіть записи за викладачем у відеоуроці.
4. Переходимо до практичних вправ.
Розв’яжіть усно: № 950, 951
Розв’яжіть письмово: №953, №956, №957
Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view5220226
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
МАТЕМАТИКА 5 КЛАС
Тема уроку «Середнє значення величини»
Наша мета на цьому уроці: сформувати поняття середнього значення величини; сформувати вміння виконувати завдання, у яких передбачено знаходження середнього значення величини.
Результати всіх тестів, що ви проходите онлайн я записую в журнал. Свої оцінки за них ви бачите самі.
А оцінки за письмові роботи в зошитах я буду поступово надсилати вам у приватні чати.
Відкрийте зошити, запишіть дату і тему уроку
Пропоную виконати такі завдання, на встановлення відповідності для того, щоб перевірити, як ви навчилися розв’язувати вправи, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел.
Фото розв’язаних завдань я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до вівторка 14 квітня.
Для опрацювання теоретичного матеріалу, пропоную вам самостійно знайти відповіді на такі запитання та записати їх у зошити (для учнів, які хочуть мати 10-12 балів):
1. Що таке середнє значення величини?
2. Як знайти середню швидкість руху?
3. Наведіть приклади знаходження середнього значення величини.
Або переглянути відео урок та зробити усі записи у зошиті за викладачем (як у класі).
https://www.youtube.com/watch?v=aCStYdCL7x0
Домашнє завдання. Оберіть варіант та виконайте задачі письмово:
Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
МАТЕМАТИКА 6 КЛАС
Тема уроку «Розв’язування задач за допомогою рівнянь»
Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, зокрема задачі на рух.
Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань виконайте тести на сайті «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=102456
Результати всіх тестів, що ви проходите онлайн я записую в журнал. Свої оцінки за них ви бачите самі.
Відкрийте зошити, запишіть дату і тему уроку
Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную переглянути відеоурок та зробити усі записи у зошиті за викладачем (як у класі).
https://www.youtube.com/watch?v=7HjdXK3V2Wo&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=3&t=0s
Переходимо до розв’язування задач за допомогою рівнянь на рух.
Виконайте письмово та надішліть мені фото розв’язків.
Фото розв’язаних завдань я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до середи 15 квітня.
Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.
Підсумок уроку. Виконайте цікаве завдання за посиланням: https://learningapps.org/view3699267
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
Немає коментарів:
Дописати коментар