ГЕОМЕТРІЯ 8 КЛАС
Тема уроку «Площа трапеції»
Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі на обчислення площі трапеції;.
Спочатку пропоную виконати завдання, для того, щоб згадати матеріал попереднього уроку та перевірити, як ви засвоїли формули для знаходження площі трапеції.
А хто сумнівається в можливостях своєї пам’яті, пропоную поновити свої знання, переглянувши відеоурок за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=NnX4LIgZju8 або повторіть п.23, с.160
Переглянули? Повторили? Тепер можна приступати до розв’язування задач (а і b – це не варіанти відповідей, потрібно розв’язати обидва завдання до кожної задачі):
1) Знайдіть лощу трапеції з основами a, b і висотою h, якщо:
а) a = 5, b = 7, h = 3;
б) a = 5, b = 8,2, h = 4.
2) Знайдіть площу трапеції з середньою лінією m і висотою h, якщо:
а) m= 5, h = 2;
б) m= 6,2, h = 3.
3) Площа трапеції дорівнює S, а висота — h. Знайдіть середню лінію, якщо:
а) S = 25 см2, h = 2 см;
б) S = 36 см2, h = 6 см.
4) Площа трапеції дорівнює 36 см2, а висота — 4 см. Знайдіть основи трапеції, якщо:
а) їх довжини відносяться як 1 : 5;
б) одна з них на 5 см довша за іншу.
Фото розв’язаних вправ я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 8.00 вівторок 28 квітня.
Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view4568101
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
ГЕОМЕТРІЯ 9 КЛАС
Мета нашого уроку: сформувати поняття повороту; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосовування поняття повороту.
1. Щоб перевірити, як ви засвоїли тему «Симетрія відносно точки і прямої» пропоную відповісти на запитання тесту на сайті «На урок» за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=310045
Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dsabnZwOoYQ або https://www.youtube.com/watch?v=Po-sRb2V048
Тож відривайте зошити, записуйте дату, тему уроку та виконайте всі записи за викладачем у відеоуроці (не звертайте увагу, що підручник не того автора, що у нас, але пояснення дуже гарне).
2. Переходимо до практичних вправ, фото виконаних задач чекаю до наступного уроку (до 24.04.20).
Виконайте письмово:
1) Точки A і B належать колу. Побудуйте образ A1B1 хорди AB під час її повороту навколо центра кола на 90° проти годинникової стрілки. Порівняйте довжини AB і A1B1.
2) Точки A і B належать колу. Побудуйте образ A1B1 хорди AB під час її повороту навколо центра кола на 30° за годинниковою стрілкою. Порівняйте дуги AB і A1B1.
3) Доведіть, що під час повороту квадрата навколо його центра на 180° він переходить сам у себе.
Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи:
https://learningapps.org/view4389688
https://learningapps.org/view7602932
Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!
1. Перевірка домашнього завдання. Виконайте вправи письмово:
1) Побудуйте п’ятикутник. Через точку, позначену всередині цього п’ятикутника, проведіть відрізки, перпендикулярні до його сторін.
2) Побудуйте коло й хорду в ньому. Побудуйте діаметр, перпендикулярний до цієї хорди.
2. ПЕРЕХОДИМО ДО ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ТЕМИ: «Паралельні прямі»
Мета нашого уроку: сформувати поняття паралельних прямих; домогтися засвоєння властивості паралельних прямих; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають розпізнавання і побудову паралельних прямих
Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную ознайомитися з п.44 на с.337 у підручнику та виконати конспект і вивчити правило (що таке паралельні прямі) напам’ять.
Або переглянути відеоурок за посиланням та виконати всі записи у зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=0trVTvlmkvc
https://www.youtube.com/watch?v=YyzkDxtsuSI
3. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та виконайте малюнок паралельних прямих і запишіть ОБОВ’ЯЗКОВО, як позначати паралельність при написанні в зошиті.
4. Переходимо до практичних завдань. Виконайте у зошитах: №1237, №1240, №1242
Підсумок уроку. Виконайте тести на сайті «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=158050
Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!
ГЕОМЕТРІЯ 7 КЛАС
Тема уроку «Коло, вписане в трикутник»
Наша мета на цьому уроці: сформувати поняття кола, вписаного в трикутник; домогтися засвоєння властивостей бісектрис кутів трикутника, центра та радіуса кола, вписаного в трикутник, відрізків сторін, що виходять з однієї вершини; сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування цих понять та властивостей.
Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку.
Для актуалізації опорних знань дайте відповіді на запитання (письмово):
1. На рисунку MA — дотична до кола з центром у точці O, ∠ MAB=70°.
2. На рисунку AB і AC — дотичні до кола з центром у точці O, AC=7 см, ∠ BAC =70°. Знайдіть: 1) AB; 2) ∠BOC.
3. BD — бісектриса трикутника ABC (див. рисунок). Відстань від точки O до сторони AB дорівнює 1 см. Знайдіть відстань від точки O до сторони ВС.
1. Означення кола, вписаного в трикутник.
2. Теорема про вписане коло.
3. Властивість бісектрис трикутника.
4. Властивість центра та радіуса кола, вписаного в трикутник.
5. Властивість відрізків сторін, що виходять з однієї вершини.
Або переглянути відео за посиланням і зробити у зошиті всі записи за викладачем:
https://www.youtube.com/watch?v=yLxBB9busCQ&t=14s
Домашнє завдання. Розв’яжіть задачі (письмово):
2) Відстань від центра кола, вписаного в трикутник ABC, до сторони AС дорівнюю 5 см. Знайдіть радіус кола.
Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 11.00 у вівторок 28 квітня.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=502173
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
Немає коментарів:
Дописати коментар