пʼятницю, 17 квітня 2020 р.

17.04.2020

АЛГЕБРА 9 КЛАС

Тема уроку: «Розв’язування задач на ймовірність»

Мета нашого уроку: удосконалити вміння розв’язувати задачі на застосування понять випадкової події, частоти та ймовірності випадкової події.

Тож відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку.

1. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную відповісти на запитання тесту на сайті «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=154832

2. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.23 на с.224 або переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=HS9qntJ4o4g або https://www.youtube.com/watch?v=kfHgLLAENjE

3. Переходимо до практичних вправ:




Фото розв’язаних задач я буду чекати до наступного уроку, тобто до 22 квітня.

Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням
https://learningapps.org/view2048325
https://learningapps.org/watch?v=ps7f1gbhc20

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



МАТЕМАТИКА 6 КЛАС

Переходимо до вивчення нової теми: "Перпендикулярні прямі"

Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную ознайомитися з п.43 на с.330 у підручнику та виконати конспект і вивчити правило (що таке перпендикулярні прямі) напам’ять.

Або переглянути відеоурок за посиланням та виконати всі записи у зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=j96pTtpa9N0 та https://www.youtube.com/watch?v=VQXuTjxK8jw

Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та виконайте малюнок перпендикулярних прямих і запишіть ОБОВ’ЯЗКОВО, як позначати перпендикулярність при написанні в зошиті.

Робота на уроці: №1210, №1211, №1212

Домашнє завдання:
1) №1213, №1214, №1215
2) Запишіть голосове повідомлення, в якому скажіть всього ДВА СЛОВА: «ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ ПРЯМІ» і відправте в цей чат

Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи:
https://learningapps.org/view9195405
https://learningapps.org/view4075830

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



МАТЕМАТИКА 5 КЛАС 

Тема уроку «Поняття відсотка»
Наша мета на цьому уроці: домогтися засвоєння поняття відсотка, розуміння того факту, що всій величині відповідає 100 %; сформувати вміння записувати відсотки у вигляді десяткового дробу, виконувати вправи, що передбачають використання поняття відсотка.

Відкрийте зошити, запишіть дату і тему уроку.

1. Для перевірки домашнього завдання пропоную виконати тести на сайті «Всеосвіта» за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/jvm086

А МИ ПЕРЕХОДИМО ДО ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ТЕМИ: «Поняття відсотка»

Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную ознайомитися з п.37 на с.236 у підручнику та виконати конспект і вивчити правило (що таке відсоток) напам’ять.

Або переглянути відеоурок за посиланням та виконати всі записи у зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=RalA6ALmQr8

Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та виконайте всі записи, з відеоуроку у зошит.

Практичні завдання: №1067, №1069, №1070, №1071, №1073, №1075.

Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи: https://learningapps.org/view9314591



Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



ГЕОМЕТРІЯ 9 КЛАС

Продовжуємо вивчення теми «СИМЕТРІЯ ВІДНОСНО ТОЧКИ І ПРЯМОЇ»

Мета нашого уроку: удосконалити вміння розв’язувати задачі на застосування поняття симетрії відносно точки і прямої.

1. Щоб перевірити, як ви засвоїли тему «Симетрія» пропоную відповісти на запитання тесту на сайті «Всеосвіта» за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/sdg297

Для повторення теоретичного матеріалу пропоную переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=dsabnZwOoYQ

Тож відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку.

2. Переходимо до практичних вправ, фото виконаних задач чекаю до наступного уроку (до 23.04.20).

Виконайте письмово:


Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи:
https://learningapps.org/view4753922
https://learningapps.org/view5599522
Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!

Немає коментарів:

Дописати коментар