четвер, 30 квітня 2020 р.

30.04.2020

МАТЕМАТИКА 6 клас

Тема уроку: «Координатна площина»


Мета нашого уроку: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосування поняття координатної площини та її елементів;.

1. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку.

2. Для перевірки засвоєння знань про координатну площину дайте відповіді на запитання тесту на сайті «На урок»: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=281595

3. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.45 на с.342 у підручнику або переглянути відеоурок за посиланням та виконати всі записи у зошиті за викладачем:
https://www.youtube.com/watch?v=4f8GasmcE8I

4. Переходимо до практичних завдань. Виконайте у зошиті вправи (письмово):


Задача 1

На координатній площині побудуйте точки C(−3;−2), D(4,5;5,5), A(4;0), B(1;4,5). Проведіть прямі AB і CD. Знайдіть координати точки перетину цих прямих.


Задача 2

Побудуйте точки T(−4;1) і K(2;−2). Проведіть пряму TK. Яку з координатних осей перетинає ця пряма? Укажіть координати точки перетину прямої TK з віссю ординат.


Задача 3

На координатній площині побудуйте трикутник ABC, якщо A(−3;−2), B(1;4), C(4;0). Наведіть приклади двох точок, що:

а) лежать на сторонах трикутника;

б) лежать усередині трикутника;

в) лежать поза трикутником.


Додаткове завдання

На одній координатній площині накресліть три ламані, послідовними вершинами яких є точки з координатами: (−4;−1), (−3;3), (−2;1), (−1;3), (0;−1), (1;3), (1;−1), (3;3), (3;−1), (4;−1), (4;3), (6;3), (6;1), (4;1). Прочитайте слово, що утворилося.


Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view9302428



ГЕОМЕТРІЯ 7 клас

Тема уроку «Основні задачі на побудову»

Наша мета на цьому уроці: засвоїти загальний план розв'язання задач на побудову, навчитися виконувати дії з цим планом і вміти для побудови застосовувати циркуль і лінійку.

1. Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку.

2. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань дайте відповіді на запитання тесту на сайті «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=792532

3. Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную переглянути відео за посиланням і зробити у зошиті всі записи за викладачем:
https://www.youtube.com/watch?v=hOAGqi3aP1Q

та https://miyklas.com.ua/p/geometria/7/kolo-i-krug-24777/zavdannia-na-pobudovu-13634/re-3cd4bba2-94a0-43e7-8095-fc9d70ac1c0c

Домашнє завдання ви знайдете у відеоуроці та на сайті «Мійклас» (виконати всі (їх 5) побудови за прикладами на відео)

Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 10.00 у вівторок 5 травня.

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view5944477



ГЕОМЕТРІЯ 8 клас

Тема уроку «Розв’язування типових задач»

Наша мета на цьому уроці: узагальнити і систематизувати знання з теми «Многокутники. Площі многокутників».

А це означає, що наступний урок – контрольна робота, до якої ми повинні сьогодні підготуватися. А для цього потрібно повторити теоретичний матеріал, а саме формули для знаходження площ многокутників та порозв’язувати задачі, подібні до тих, що будуть представлені в контрольній роботі. Отож за роботу.

1. Відкривайте зошити, запишіть дату та тему уроку.

2. Спочатку пропоную вам відповіти на запитання (письмово), для того, щоб згадати теоретичний матеріал попередніх уроків та перевірити, як ви засвоїли формули для знаходження площ многокутників.

1. Яку геометричну фігуру називають многокутником?

2. Що таке периметр многокутника?

3. Який многокутник називають вписаним у коло?

4. Який многокутник називають описаним навколо кола?

5. Де знаходиться центр кола, вписаного в многокутник? описаного навколо многокутника?

6. Чому дорівнює сума внутрішніх кутів опуклого многокутника?

7. Чому дорівнює сума зовнішніх кутів многокутника, взятих по одному при кожній вершині?

8. Сформулюйте означення площі многокутника.

9. Запишіть формулу для обчислення площі прямокутника.

10. Запишіть формулу для обчислення площі паралелограма.

11. Запишіть формулу (всі формули, які ви знаєте) для обчислення площі трикутника.

12. Запишіть формулу для обчислення площі трапеції.


3. Тепер приступайте до розв’язування задач:
1) Знайдіть кути опуклого семикутника, якщо два з них дорівнюють по 170°, а решта кутів рівні.
2) Периметр прямокутника дорівнює 26 см, а одна з його сторін — 9 см. Знайдіть сторону квадрата, рівновеликого цьому прямокутнику.
3) У паралелограмі ABCD AD = 10 см, CD = 8 см. Точка B віддалена від сторони AD на 4 см. Знайдіть відстань від точки B до прямої CD.
4) CD — висота трикутника ABC. Знайдіть площу трикутника, якщо AC = 13 см, CD = 5 см, BD = 4 см.
5) У рівнобічній трапеції більша основа дорівнює 70 см, один із кутів — 135°, висота — 10 см. Знайдіть площу трапеції.

Фото розв’язаних вправ я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 8.00 у вівторок 05 травня.

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view2967106



ГЕОМЕТРІЯ 9 клас

Тема уроку «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ»

Мета нашого уроку: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосування поняття різних видів переміщення фігур.

1. Щоб перевірити, як ви засвоїли тему «Паралельне перенесення» пропоную відповісти на запитання тесту.

Тож відривайте зошити, записуйте дату, тему уроку та виконуйте тестові завдання:

1) Під час паралельного перенесення прямокутний трикутник ABC із катетами AB = 5 см, BC =12 см переходить у трикутник A1B1C1. Знайдіть довжину відрізка A1C1.
А) 7 см. Б) 19 см. В) 13 см. Г) Визначити неможливо.

2) Паралельне перенесення задано формулами x1= x −3, y1= y + 2. У яку точку переходить початок координат за такого перенесення?
А) (3;−2). Б) (−3;2). В) (−3;−2). Г) (3;2).

3) Під час паралельного перенесення точка A(2;4) переходить у точку A1(5;8). У яку точку переходить точка B(−3;−8)?
А) B1 (1;−2). Б) B1 (0;−4). В) B1 (−5;9). Г) B1 (−2;−6).

4) Два паралельних перенесення задані відповідно формулами x1= x+2, y1= y+1 та x2 = x1−1, y2 = y1−2. Якими формулами задане перетворення, що утворюється в результаті послідовного виконання цих перенесень?
А. x2=x+1, y2=y−1. Б. x2=x+3, y2=y−3.
В. x2=x−4, y2=y+1. Г. x2= x−3, y2=y+3.

Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2EADzH2I4ts
https://www.youtube.com/watch?v=EnX9g8HZNBM

2. Переходимо до практичних вправ, фото виконаних задач чекаю до наступного уроку (до 30.04.20).

Задача 1.
Запишіть замість крапок такі числа, щоб виконувалася умова:
1) точки A(−4;...) і B (...;7) симетричні відносно осі абсцис;
2) точки C(...;−8) і D(−2;...) симетричні відносно осі ординат.

Задача 2.
Побудуйте прямокутний рівнобедрений трикутник ABC із прямим кутом B. Побудуйте центр повороту, при якому точка A переходить у точку B, а точка B — у точку C.

Задача 3.
Побудуйте кут ABC і позначте всередині його точку M. Знайдіть на сторонах кута такі точки D і E, щоб під час паралельного перенесення точка B переходила в точку D, а точка E — у точку M.

Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи:
https://learningapps.org/view1041273

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!

1 коментар: