пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

24.04.2020

АЛГЕБРА 9 клас

Тема уроку: «ПОЧАТКОВІ ВІДОМОСТІ ПРО СТАТИСТИКУ. СПОСОБИ ПОДАННЯ ДАНИХ ТА ЇХНЬОЇ ОБРОБКИ»

Мета нашого уроку: удосконалити вміння розв’язувати задачі на застосування початкових відомостей про статистику, способів подання статистичних даних;

1. Відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку.

2. Дайте відповіді на запитання:
1) Яким є спостереження (суцільним чи вибірковим):
     а) опитування 100 випускників шкіл міста щодо їхнього ставлення до навчання у вищих навчальних закладах;
     б) анкетування випускників школи;
     в) опитування батьків дев’ятикласників школи щодо їхнього ставлення до нового навчального предмета;
     г) перевірка на схожість насіння пшениці;
     д) перевірка екзаменаційних робіт абітурієнтів;
     е) проведення всеукраїнського референдуму?

2) На олімпіаді з математики за правильне розв’язання кожної із 5 запропонованих задач можна було отримати 10 балів. Результати відображено в таблиці:


Розгляньте таблицю і дайте відповідь на запитання:
а) Яка із задач викликала найбільші труднощі?
б) Хто із учасників олімпіади посів перше місце? останнє місце?
в) Знайдіть середній бал, який одержав кожний із учасників олімпіади.

3. Переходимо до повторення теоретичного матеріалу. Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=agTeiKu6VrQ або прочитайте п.24 на с.235

4. Розв’яжіть задачі письмово:

Задача 1
Агрономи виміряли врожайність (у ц/га) десяти сортів пшениці і результати занесли в таблицю.
Розгляньте таблицю і дайте відповіді на запитання:


1) Який сорт пшениці має найбільшу врожайність? найменшу врожайність?
2) Чи є сорти пшениці, що мають однакову врожайність? Якщо так, то вкажіть, які саме.
3) У якому випадку можна отримати більше пшениці: якщо засіяти 950 га сортом ІІІ чи 900 га сортом ІХ?

Задача 2
Фермери виміряли надої молока за добу в 10 порід корів і занесли результати в таблицю.
Розгляньте таблицю і дайте відповіді на запитання:


1) Яка порода корів дає найбільші надої? найменші надої?
2) Чи є породи корів, що дають однакові надої? Якщо так, то вкажіть, які саме.
3) У якому випадку можна отримати більше молока: якщо придбати 12 корів породи ІІ чи 11 корів породи VІ?

Додаткове завдання.
У класі менше ніж 30 учнів. Із них п’ята частина захоплюється баскетболом, половина — футболом, четверта частина — волейболом, а решта — фігурним катанням. Знайдіть кількість учнів у класі, кількість прихильників кожного з видів спорту та відобразіть ці дані у вигляді таблиці.

Фото розв’язаних задач я буду чекати до наступного уроку, тобто до 29 квітня.

Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням
https://learningapps.org/view9288368

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



МАТЕМАТИКА 5 клас

Тема уроку «Знаходження відсотків від числа»

Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають знаходження відсотків від числа

1. Для перевірки домашнього завдання пропоную виконати тести на сайті «Всеосвіта» за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/rzg829

2. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.37 на с.236 у підручнику або переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=anBd6zad1b8&t=26s

3. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку.

4. Переходимо до практичних вправ. Виконайте письмово:

1) Одна сторона трикутника дорівнює 18 см, а друга становить 90 % першої, а третя — 70 % другої. Знайдіть периметр трикутника.

2) Із молока можна одержати 30 % вершків, а з вершків — 30 % масла.
Скільки кілограмів масла можна одержати з 30 кг молока?

3) Вартість квитка на футбол становить 150 % вартості квитка на хокей. Скільки гривень треба заплатити за два квитки на футбол, якщо квиток на хокей коштує 36 грн?

5. Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи:https://learningapps.org/view7059666

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



МАТЕМАТИКА 6 клас

Тема уроку: «Паралельні прямі»

Мета нашого уроку: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають використання поняття паралельних прямих.

1. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та виконайте завдання:
Заповніть порожні комірки таблиці.


2. Математичний диктант:
1) Дві прямі, що лежать в одній площині і не перетинаються називають…
2) Запишіть за допомогою символів: прямі AB і CM паралельні.
3) Прямі AC і BD перпендикулярні до прямої XY. Яке взаємне розміщення прямих AC і BD?
4) Чи існують на площині прямі, що не паралельні і не перетинаються?
5) У прямокутнику MBCN паралельними є сторони:…
6) У прямокутному паралелепіпеді ABCDA1B1C1D1 (див. рисунок) укажіть ребра, паралельні ребру AВ.

3. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.44 на с.337 у підручнику та повторити правило (що таке паралельні прямі) напам’ять або переглянути відеоурок за посиланням та виконати всі записи у зошиті: https://www.youtube.com/watch?v=oRhsczDjP1A&t=20s

4. Переходимо до практичних завдань. Виконайте у зошиті такі вправи:

1) Проведіть довільну пряму AB і побудуйте паралельну їй пряму CD. До прямої CD проведіть перпендикулярну пряму EK. Яке взаємне розміщення прямих EK і AB?

2) Побудуйте прямокутний трикутник. Через кожну його вершину проведіть пряму, паралельну протилежній стороні. Яка фігура утворилася в результаті перетину прямих?

3) Побудуйте квадрат ABCD і проведіть його діагоналі. Через точку B проведіть пряму m, перпендикулярну до відрізка BD, через точку C проведіть пряму n, перпендикулярну до відрізка AC. Яке взаємне розміщення прямих m і AC; n і DB?

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view6865510

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



ГЕОМЕТРІЯ 9 клас

Продовжуємо вивчення теми «ПАРАЛЕЛЬНЕ ПЕРЕНЕСЕННЯ»

Мета нашого уроку: сформувати поняття паралельного перенесення; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосовування поняття паралельного перенесення;.

1. Щоб перевірити, як ви засвоїли тему «Поворот» пропоную відповісти на запитання тесту на сайті «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=549970

Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Dkii3uTnCvE

Тож відривайте зошити, записуйте дату, тему уроку та виконайте всі записи за викладачем у відеоуроці (не звертайте увагу, що підручник не того автора, що у нас, але пояснення дуже гарне).

2. Переходимо до практичних вправ, фото виконаних задач чекаю до наступного уроку (до 30.04.20).
Виконайте письмово:

1) Під час паралельного перенесення прямокутний трикутник ABC із катетами AB = 5 см, BC =12 см переходить у трикутник A1B1C1. Знайдіть довжину відрізка A1C1.

2) Паралельне перенесення задано формулами x1 = х − 3, y1 = у + 2. У яку точку переходить початок координат за такого перенесення?

3) Під час паралельного перенесення точка A(2;4) переходить у точку A1 (5;8). У яку точку переходить точка B(-3; -8)?

4) Два паралельних перенесення задані відповідно формулами x1 = х + 2, y1 = у + 1 та x2 = х1 −1, y2 = у1−2. Якими формулами задане перетворення, що утворюється в результаті послідовного виконання цих перенесень?

Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи: https://learningapps.org/view4901174
https://learningapps.org/view4505686

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!

Немає коментарів:

Дописати коментар