АЛГЕБРА 9 КЛАС
Доброго ранку, дорогі дев’ятикласники!
Тема уроку: «Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події»
Мета нашого уроку: ознайомитися із областю задач теорії ймовірностей; сформувати поняття випадкової події, частоти та ймовірностівипадкової події; сформувати вміння знаходити ймовірність випадкової події.
1. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную виконати тести на сайті «Всеосвіта»: https://vseosvita.ua/test/start/vnm826
А ми переходимо до вивчення нової теми «Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події»
2. Для вивчення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.22 на с.216 або переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=czAbfnlW6cE або https://www.youtube.com/watch?v=HS9qntJ4o4g
Тож відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку і виконуйте конспект з підручника або ведіть записи відповідно до пояснень у відео уроці.
3. Переходимо до практичних вправ:
Виконайте письмово №22.1, №22.2, №22.3, №22.7, №22.9.
Фото розв’язаних задач я буду чекати до наступного уроку, тобто до середи 15 квітня.
Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням https://learningapps.org/view1472801
Дякую за увагу! Бажаю всього найкращого!
МАТЕМАТИКА 6 КЛАС
Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, зокрема виду x + ax + (x ± b) =m, ax ± b(x + c) =m.
Відкрийте зошити, запишіть дату і тему уроку.
Оберіть І або ІІ варіант і запишіть у зошит.
Дайте відповіді на питання тесту(письмово):
Якщо ви відчули труднощі при виконанні тестів, пропоную ще раз переглянути відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=MsW2cCV1V5k
Або ознайомитися з прикладами розв’язання задач у підручнику: п.42, с.321.
Домашнє завдання на вас чекає на сайті «Мійклас».
https://miyklas.com.ua/Account/Login?from=new-startpage-login1
Якщо ви не зможете зайти на сайт з технічних причин, виконайте такі задачі:
Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до понеділка 13 квітня.
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
МАТЕМАТИКА 5 КЛАС
Тема уроку «Середнє арифметичне»
Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел.
Відкрийте зошити, запишіть дату і тему уроку.
Пропоную виконати такі завдання, для того, щоб удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел.
Фото розв’язаних завдань я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до понеділка 103 квітня.
Зайдіть на сайт «Всеосвіта» за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/smw925
І переходьте до виконання тестів.
Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.
Оцінки за виконані завдання ви отримаєте одразу.
Результати тестів я чекаю від вас у вигляді скріншоту екрану.
ПРОХАННЯ!!!
Намагайтеся виконувати тест з першої спроби!!! Я все бачу. Деякі учні починають з 0 балів і через 12 спроб отримують 12 балів. Хіба це чесно?
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
ГЕОМЕТРІЯ 9 КЛАС
Переходимо до вивчення теми «ПЕРЕМІЩЕННЯ ТА ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ»
Мета нашого уроку: сформувати поняття переміщення; домогтися засвоєння властивостей переміщення; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосування поняття та властивостей переміщення.
1. Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную самостійно знайти відповіді на запитання (для учнів, які хочуть мати 10-12 балів):
або переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jTZR-lR5qsE&t=7s
Тож відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку і виконуйте завдання високого рівня (відповіді на запитання) або ведіть записи відповідно до пояснень у відеоуроці.
2. Переходимо до практичних вправ, фото виконаних задач чекаю до наступного уроку (до 14.04.20). Виконайте письмово:
Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу: https://learningapps.org/view4120214
Дякую за увагу! Всього вам найкращого!
Немає коментарів:
Дописати коментар