понеділок, 27 квітня 2020 р.

27.04.2020


АЛГЕБРА 8 клас

Тема уроку «Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі»


Мета уроку: сформувати уявлення про квадратне рівняння як математичну модель прикладної задачі; сформувати вміння розв’язувати задачі за допомогою квадратних рівнянь.

1. Відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку.

2. Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную попрацювати з підручником: п.23 на с.181 (прочитати та записати розв’язки задач у зошити) або переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=7FpPknYD4zw&feature=emb_logo

3. Переходимо до практичних вправ. Розв’яжіть задачі №777, №778, №782.

Фото розв’язаних рівнянь надсилайте мені в приватний чат до наступного уроку, тобто до 08.00 у середу 29 травня.

Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням



АЛГЕБРА 7 клас
1. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную виконати тести на сайті «На урок»: https://vseosvita.ua/test/start/dvw680

При оцінюванні тесту я буду враховувати тільки перші 3 спроби (середнє арифметичне)!!!

А ми переходимо до теми «Спосіб підстановки»

2. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.27 на с.197 (новий підручник) або переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=oKx_rfNfXEc

3. Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку. Виконайте конспект з підручника або ведіть записи за викладачем у відео уроці (обов’язково запишіть АЛГОРИТМ у зошит, якщо не робили цього на минулому уроці).

4. Переходимо до практичних вправ. Оберіть варіант, запишіть у зошит та розв’яжіть самостійно системи рівнянь СПОСОБОМ ПІДСТАНОВКИ. 


Фото розв’язаних вправ я буду чекати від вас до ранку 29.04.20

Якщо виникають проблеми, пишіть, телефонуйте, буду рада допомогти!!!

Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view3477622



МАТЕМАТИКА 5 клас

Тема уроку «Знаходження відсотків від числа»


Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння застосовувати правила знаходження відсотків від числа до розв’язування задач.

1. Для перевірки домашнього завдання та налаштування на роботу пропоную виконати цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view10670388

2. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.37 на с.236 у підручнику або переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=TlnVV2lMNok

3. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та запишіть алгоритм дій при знаходженні відсотків від числа (відеоурок).

4. Переходимо до практичних вправ. Виконайте письмово:

Варіант 1
1) Бригаді робітників доручили відремонтувати ділянку дороги довжиною 960 м. Скільки метрів вони відремонтують, якщо виконають: а) 30 % завдання; б) 60 % завдання; в) 100 % завдання?

2) Колекція Павлика налічує 1440 поштових марок, 25 % колекції — це марки про комах, 45 % колекції — марки про птахів, а решта — марки про рослини. Скільки марок про рослини в колекції Павлика? Розв’яжіть задачу двома способами.

3) Знайдіть 450 % від значення виразу (9 −7,2)⋅0,3.

Варіант 2
1) Бригаді робітників доручили виготовити 870 деталей. Скільки деталей вони виготовлять, якщо виконають: а) 40 % завдання; б) 80 % завдання; в) 100 % завдання?

2) Квітник займає площу 1200 м2, 36 % площі квітника засаджено гвоздиками, 24 % площі засаджено флоксами, а решту — трояндами. Яку площу засаджено трояндами? Розв’яжіть задачу двома способами.

3) Знайдіть 380 % від значення виразу (8 −6,56):0,4.



МАТЕМАТИКА 6 клас

Тема уроку: «Координатна площина»


Мета нашого уроку: сформувати поняття координатної площини, координат точки на площині, абсциси та ординати точки; сформувати вміння виконувати вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами.

1. Для перевірки засвоєння знань про перпендикулярні та паралельні прямі, пропоную пройти тести на сайті «Всеосвіта» https://vseosvita.ua/test/start/sdw730

2. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку.

3. Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.45 на с.342 у підручнику або переглянути відеоурок за посиланням та виконати всі записи у зошиті за викладачем:
https://www.youtube.com/watch?v=Lygxae4Gqk8

4. Переходимо до практичних завдань. Виконайте у зошиті вправи з підручника №1253, №1255.

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view7168213

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!

Немає коментарів:

Дописати коментар