ГЕОМЕТРІЯ 8 КЛАС
Тема уроку «Площа трапеції»
Наша мета на цьому уроці: домогтися засвоєння теореми про площу трапеції; сформувати вміння застосовувати цю теорему до розв’язування задач.
Спочатку пропоную пройти тести на сайті «Всеосвіта», для того, щоб згадати матеріал попереднього уроку та перевірити, як ви засвоїли формули для знаходження площі трикутника.
Переглянули? Повторили? Тепер можна приступати до тестів.
Зайдіть на сайт «Всеосвіта» за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/sdg759
І переходьте до виконання тестів.
Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.
Оцінки за виконані завдання ви отримаєте одразу.
Результати тестів я чекаю від вас у вигляді скріншоту екрану.
Переходимо до вивчення теми «Площа трапеції».
Для вивчення нового матеріалу пропоную прочитатип.23, с.160 з підручника та виконати конспект у зошиті, формулу вивчити напам’ять.
Або переглянути відео за посиланням і зробити у зошиті всі записи за викладачем: https://www.youtube.com/watch?v=NnX4LIgZju8
Фото розв’язаних вправ я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 8.00 у четвер 23 квітня.
Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view5247137
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
МАТЕМАТИКА 5 КЛАС
Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння виконувати вправи, що передбачають використання поняття відсотка.
1. Для перевірки домашнього завдання пропоную виконати тести на сайті «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=379102
Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.37 на с.236 у підручнику.
Або переглянути відеоурок за посиланням та виконати всі записи у зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=Lru1sa_Apds
Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та виконайте всі записи, з відеоуроку у зошит.
Переходимо до практичних вправ. Виконайте письмово:
Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи: https://learningapps.org/view7059666
Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!
ГЕОМЕТРІЯ 21.04.2020
Тема уроку «Коло, описане навколо трикутника»
Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування поняття кола, описаного навколо трикутника.
Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку.
Для перевірки домашнього завдання та повторення матеріалу минулого уроку дайте відповіді на запитання (письмово):
1) Закінчіть речення:
а) коло, яке проходить через усі вершини трикутника, називають... ;
б) якщо коло описане навколо трикутника, то цей трикутник... ;
в) центром кола, описаного навколо трикутника, є точка перетину....
2) Коло з центром O описане навколо трикутника MBA. Відрізок MO дорівнює 11 см. Чому дорівнює відрізок OB?
3) Точка A рівновіддалена від усіх вершин трикутника. Чи випливає з цього, що точка A є центром кола, описаного навколо цього трикутника?
4) Чи можна описати коло навколо трикутника зі сторонами 3 см, 4 см, 5 см?
5) Скільки кіл можна описати навколо рівностороннього трикутника?
6) Відрізки AB, BC, AC — хорди кола. Яке взаємне розміщення кола й трикутника ABC?
8) Коло описане навколо трикутника, один із кутів якого дорівнює 140°. Чи можна стверджувати, що центр кола знаходиться поза трикутником?
9) Коло описане навколо трикутника, один із кутів якого дорівнює 20°. Чи можна стверджувати, що центр кола розташований усередині трикутника?
Варіант 1
1) Центр кола, описаного навколо трикутника, розташований усередині трикутника. Який із наведених кутів не може бути кутом цього трикутника?
А) 45°; Б) 60°; В) 120°; Г) 89°.
2) Прямокутний трикутник зі сторонами 6 см, 8 см, 10 см вписано в коло. Знайдіть радіус кола.
3) Коло описане навколо рівностороннього трикутника. Доведіть, що всі сторони трикутника розташовані на однаковій відстані від центра кола.
Варіант 2
1) Центр кола, описаного навколо трикутника, розташований поза трикутником. Який із наведених кутів не може бути кутом цього трикутника?
А) 140°; Б) 120°; В) 100°; Г) 90°.
2) Прямокутний трикутник зі сторонами 12 см, 16 см, 20 см вписано в коло. Знайдіть радіус кола.
А) 6 см; Б) 8 см; В) 10 см; Г) 24 см.
3) Усі сторони трикутника, вписаного в коло, розташовані на однаковій відстані від центра кола. Доведіть, що цей трикутник рівносторонній.
Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 11.00 у четвер 23 квітня.
Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view2074987
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
Тема уроку «Площа трапеції»
Наша мета на цьому уроці: домогтися засвоєння теореми про площу трапеції; сформувати вміння застосовувати цю теорему до розв’язування задач.
Спочатку пропоную пройти тести на сайті «Всеосвіта», для того, щоб згадати матеріал попереднього уроку та перевірити, як ви засвоїли формули для знаходження площі трикутника.
А хто сумнівається в можливостях своєї пам’яті, пропоную поновити свої знання, переглянувши відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=X3d3vvqNCbE&t=576s або повторіть п.22 на с.155
Зайдіть на сайт «Всеосвіта» за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/sdg759
І переходьте до виконання тестів.
Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.
Оцінки за виконані завдання ви отримаєте одразу.
Результати тестів я чекаю від вас у вигляді скріншоту екрану.
Переходимо до вивчення теми «Площа трапеції».
Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку, дайте відповіді на запитання (письмово):
Або переглянути відео за посиланням і зробити у зошиті всі записи за викладачем: https://www.youtube.com/watch?v=NnX4LIgZju8
Переходимо до практичних вправ. Виконайте письмово такі завдання:
Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view5247137
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
Тема уроку «Поняття відсотка»
1. Для перевірки домашнього завдання пропоную виконати тести на сайті «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=379102
Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.37 на с.236 у підручнику.
Або переглянути відеоурок за посиланням та виконати всі записи у зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=Lru1sa_Apds
Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та виконайте всі записи, з відеоуроку у зошит.
Переходимо до практичних вправ. Виконайте письмово:
Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!
Тема уроку «Коло, описане навколо трикутника»
Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування поняття кола, описаного навколо трикутника.
Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку.
Для перевірки домашнього завдання та повторення матеріалу минулого уроку дайте відповіді на запитання (письмово):
1) Закінчіть речення:
а) коло, яке проходить через усі вершини трикутника, називають... ;
б) якщо коло описане навколо трикутника, то цей трикутник... ;
в) центром кола, описаного навколо трикутника, є точка перетину....
2) Коло з центром O описане навколо трикутника MBA. Відрізок MO дорівнює 11 см. Чому дорівнює відрізок OB?
3) Точка A рівновіддалена від усіх вершин трикутника. Чи випливає з цього, що точка A є центром кола, описаного навколо цього трикутника?
4) Чи можна описати коло навколо трикутника зі сторонами 3 см, 4 см, 5 см?
5) Скільки кіл можна описати навколо рівностороннього трикутника?
6) Відрізки AB, BC, AC — хорди кола. Яке взаємне розміщення кола й трикутника ABC?
7) Одна зі сторін трикутника є діаметром кола, а дві інші — його хордами. Чи правильно, що цей трикутник вписаний у коло?
9) Коло описане навколо трикутника, один із кутів якого дорівнює 20°. Чи можна стверджувати, що центр кола розташований усередині трикутника?
Домашнє завдання. Розв’яжіть задачі (письмово):
1) Центр кола, описаного навколо трикутника, розташований усередині трикутника. Який із наведених кутів не може бути кутом цього трикутника?
А) 45°; Б) 60°; В) 120°; Г) 89°.
2) Прямокутний трикутник зі сторонами 6 см, 8 см, 10 см вписано в коло. Знайдіть радіус кола.
А) 3 см; Б) 4 см; В) 5 см; Г) 12 см.
Варіант 2
1) Центр кола, описаного навколо трикутника, розташований поза трикутником. Який із наведених кутів не може бути кутом цього трикутника?
А) 140°; Б) 120°; В) 100°; Г) 90°.
2) Прямокутний трикутник зі сторонами 12 см, 16 см, 20 см вписано в коло. Знайдіть радіус кола.
А) 6 см; Б) 8 см; В) 10 см; Г) 24 см.
3) Усі сторони трикутника, вписаного в коло, розташовані на однаковій відстані від центра кола. Доведіть, що цей трикутник рівносторонній.
Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 11.00 у четвер 23 квітня.
Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view2074987
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
Немає коментарів:
Дописати коментар