четвер, 16 квітня 2020 р.

16.04.2020

ГЕОМЕТРІЯ 8 КЛАС

Тема уроку «Площа трикутника»

Так як цей урок у нас третій за цією темою, то наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння застосовувати формули для обчислення площі трикутника до розв’язування задач.

Спочатку пропоную виконати завдання на встановлення відповідності, щоб поновити в пам’яті формули для знаходження площі трикутника.



Якщо ви помітили, що вам важко виконувати такі завдання, або зовсім не змогли розв’язати, то пропоную повторити теоретичний та практичний матеріал про знаходження площі трикутника за формулами, переглянувши відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=X3d3vvqNCbE

Відкривайте зошити, записуйте дату, тему уроку, та всі формули і задачі за викладачем.

Далі пропоную виконати завдання на платформі «Мійклас».

Зайдіть за посиланням: https://miyklas.com.ua/Account/Login?from=new-startpage-login1

Якщо втратили логін чи пароль, звертайтесь до мене в приватний чат, я одразу надішлю новий.

Коли зайшли, натискайте «ПЕРЕВІРОЧНІ РОБОТИ» і виконуйте роботу «ПЛОЩА ТРИКУТНИКА».

Для тих, хто не зможе зайти на сайт «Мійклас» завдання на картці.

Обирайте варіант і розв’язуйте задачі (малюнок, дано, знайти, розв’язок – обов’язково до кожної задачі)


Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.

Оцінки за виконані завдання ви отримаєте, як тільки в мене будуть фото розв’язаних задач.

Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 8.00 у вівторок 21 квітня.

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!



ГЕОМЕТРІЯ 9 КЛАС

Переходимо до вивчення теми «СИМЕТРІЯ ВІДНОСНО ТОЧКИ І ПРЯМОЇ»

Мета нашого уроку: сформувати поняття симетрії відносно точки і прямої; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосування поняття симетрії відносно точки і прямої.

Щоб перевірити, як ви засвоїли тему «Переміщення (рух)» пропоную відповісти на запитання тесту на сайті «На урок» за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=599590

Для опрацювання теоретичного матеріалу пропоную самостійно знайти відповіді на запитання (для учнів, які хочуть мати 10-12 балів): 


або переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=PoSXGcKHhI8&t=9s

Тож відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку і виконуйте завдання високого рівня (відповіді на запитання) або ведіть записи відповідно до пояснень у відео уроці (крім повороту).

2. Переходимо до практичних вправ, фото виконаних задач чекаю до наступного уроку (до 17.04.20).

Виконайте письмово:



Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи:
https://learningapps.org/view4389712
https://learningapps.org/view4389617
https://learningapps.org/view4389688

Дякую за увагу! Всього вам найкращого!



МАТЕМАТИКА 6 КЛАС

За календарним планом у нас сьогодні 
контрольна робота за темою «Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь».

І проведемо ми її на дистанційній платформі «Мійклас».
https://miyklas.com.ua/Account/Login?from=new-startpage-login1

Далі натискайте «ПЕРЕВІРОЧНА РОБОТА»

Потім шукайте Контрольна робота «Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь» і працюйте. 

Пам’ятайте!!!
1. Уважно читайте завдання!
2. Всі розв’язки виконуйте в зошиті або на чернетці.
3. Не спішіть.
4. Ще раз перечитайте завдання, перед тим, як ввести відповідь.
5. Оцінки ви отримаєте обов’язково в Вайбері в приватному чаті.

Якщо виникають запитання або труднощі з платформою чи з завданням, буду рада допомогти! Пишіть в цей чат! Або в мій приватний!

Учні, які не можуть зайти на платформу «Мійклас» виконують контрольну роботу у зошиті.

Запишіть дату, контрольна робота, тему «Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь», ВАРІАНТ ОБОВ’ЯЗКОВО!!!



Ваше завдання на картці, а коментар такий, що і до онлайн-контрольної роботи:
Пам’ятайте!!!
1. Уважно читайте завдання!
2. Всі розв’язки виконуйте в зошиті або на чернетці.
3. Не спішіть.
4. Ще раз перечитайте завдання, перед тим, як ввести відповідь.
5. Оцінки ви отримаєте обов’язково в Вайбері в приватному чаті.

Дякую за увагу! Бажаю успіхів!



ГЕОМЕТРІЯ 7 КЛАС

Тема уроку «Коло, описане навколо трикутника»

Наша мета на цьому уроці: сформувати поняття серединного перпендикуляра до відрізка, кола, описаного навколо трикутника; домогтися розуміння, що центр кола, описаного навколо трикутника, — це точка перетину серединних перпендикулярів до сторін трикутника; сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування поняття кола, описаного навколо трикутника;

Спочатку пропоную пройти тести на сайті «На урок», для того, щоб згадати матеріал попереднього уроку та перевірити, як ви засвоїли поняття дотичної до кола та засвоїли її властивості.

Зайдіть на сайт «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=143522

І переходьте до виконання тестів.
Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.
Оцінки за виконані завдання ви отримаєте одразу.
Результати тестів я чекаю від вас у вигляді скріншоту екрану.

Переходимо до вивчення теми «Коло, описане навколо трикутника».

Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку.

Для вивчення нового матеріалу пропоную самостійно знайти відповіді на запитання, записати їх у зошити та вивчити (для учнів, які хочуть мати 10-12 балів):


Або переглянути відео за посиланням і зробити у зошиті всі записи за викладачем: https://www.youtube.com/watch?v=RDKYZTOMOBc
https://www.youtube.com/watch?v=ULLf8x8Zfnw&t=45s

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view6583352

Домашнє завдання. Розв’яжіть задачі (письмово):


Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 10.00 у вівторок 21 квітня.

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!

Немає коментарів:

Дописати коментар