четвер, 9 квітня 2020 р.

09.04.2020

ГЕОМЕТРІЯ 8 КЛАС

Тема уроку «Площа трикутника»

Наша мета на цьому уроці: домогтися засвоєння теореми про площу трикутника та наслідків із цієї теореми; сформувати вміння розв’язувати задачі на застосування цієї теореми.

Спочатку пропоную пройти тести на сайті «На урок», для того, щоб згадати матеріал попереднього уроку та перевірити, як ви засвоїли формули для знаходження площі паралелограма.

А хто сумнівається в можливостях своєї пам’яті, пропоную поновити свої знання, переглянувши відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=MufqpgkgL7o або повторіть п.21 на с.151

Переглянули? Повторили? Тепер можна приступати до тестів.

Зайдіть на сайт «На урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=317771

І переходьте до виконання тестів.
Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.
Оцінки за виконані завдання ви отримаєте одразу.
Результати тестів я чекаю від вас у вигляді скріншоту екрану.
Переходимо до вивчення теми «Площа трикутника».

Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку, дайте відповіді на питання (письмово):



Для вивчення нового матеріалу пропоную прочитатип.22, с.155 з підручника та виконати конспект у зошиті, формули вивчити напам’ять.

Або переглянути відео за посиланням і зробити у зошиті всі записи за викладачем:https://www.youtube.com/watch?v=rqzh4tLUMc8

А цей хлопець взагалі на пальцях пояснює складні теми: https://www.youtube.com/watch?v=aSlrsIrVgyg&t=65s

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view2316654

Домашнє завдання: №724, №727

Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 8.00 у вівторок 14 квітня.

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!



ГЕОМЕТРІЯ 9 КЛАС

За календарним планом у нас сьогодні контрольна робота за темою «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга». І проведемо ми її на дистанційній платформі «Мійклас».

Пам’ятайте!!!

1. Ознайомтеся спочатку з теоретичним матеріалом, це вам знадобиться для виконання контрольної роботи.
2. Уважно читайте завдання!
3. Всі розв’язки виконуйте в зошиті або на чернетці.
4. Не спішіть.
5. Ще раз перечитайте завдання, перед тим, як ввести відповідь.
6. Оцінки ви отримаєте обов’язково в Вайбері в приватному чаті.

Далі натискайте «ПЕРЕВІРОЧНІ РОБОТИ». Знайдіть «Контрольна робота «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» і працюйте.
https://miyklas.com.ua/Account/Login?from=new-startpage-login1

Бажаю успіхів!

Якщо виникають запитання або труднощі з платформою чи з завданням, буду рада допомогти! Пишіть в цей чат або в мій приватний!

Для учнів, які за технічних причин, не зможуть зайти на платформу надсилаю завдання на картці. 



Коментар до неї такий самий: 

Пам’ятайте!!! 

Повторіть спочатку теоретичний матеріал, це вам знадобиться для виконання контрольної роботи.
Уважно читайте завдання!
Всі розв’язки виконуйте в зошиті або на чернетці.
Не спішіть.
Ще раз перечитайте завдання, перед тим, як ввести відповідь.

Оцінки ви отримаєте обов’язково в Вайбері в приватному чаті.

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!



МАТЕМАТИКА 6 КЛАС

Тема уроку «Розв’язування задач за допомогою рівнянь»

Наша мета на цьому уроці: сформувати вміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь, зокрема виду ax ± x =m, x ± (x ± a) =m;

Спочатку пропоную пройти тести на сайті «Всеосвіта», для того, щоб згадати матеріал попереднього уроку та перевірити, як ви навчилися розв’язувати рівняння.

Зайдіть на сайт «Всеосвіта» за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/dsg551

І переходьте до виконання тестів.

Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті.
Оцінки за виконані завдання ви отримаєте одразу.
Результати тестів я чекаю від вас у вигляді скріншоту екрану.

ПРОХАННЯ!!! Намагайтеся виконувати тест з першої спроби!!! Я все бачу. Деякі учні починають з 0 балів і через 12 спроб отримують 12 балів. Хіба це чесно?

Переходимо до вивчення теми «Розв’язування задач за допомогою рівнянь».

Відкрийте зошити, запишіть дату і тему уроку.

Оберіть І або ІІ варіант і запишіть у зошит.

Дайте відповіді на питання математичного диктанту (письмово і коротко): 
У квадратних дужках записано завдання для другого варіанту.

Для вивчення нового матеріалу пропоную відповіти на запитання письмовоо і самостійно (для учнів, які хочуть мати 10-12 балів):
Або переглянути відео за посиланням і зробити у зошиті всі записи за викладачем: https://www.youtube.com/watch?v=MsW2cCV1V5k

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view3862186

Домашнє завдання: №1169, №1171

Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 8.00 у п’ятницю 10 квітня.

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!



ГЕОМЕТРІЯ 7 КЛАС

Тема уроку «Дотична до кола, її властивості»

Наша мета на цьому уроці: сформувати поняття дотичної до кола; домогтися засвоєння її властивостей; сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування поняття та властивостей дотичної до кола;

Спочатку пропоную пройти тести на сайті «Всеосвіта», для того, щоб згадати матеріал попереднього уроку та перевірити, як ви засвоїли поняття кола і круга та їх елементів.

Зайдіть на сайт «Всеосвіта» за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/jts670
І переходьте до виконання тестів. Будьте уважні, всі обчислення виконуйте в зошиті. Оцінки за виконані завдання ви отримаєте одразу. Результати тестів я чекаю від вас у вигляді скріншоту екрану.

Переходимо до вивчення теми «Дотична до кола, її властивості».

Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку.

Дайте відповіді на питання (письмово):
Для вивчення нового матеріалу пропоную самостійно знайти відповіді на запитання, записати їх у зошити та вивчити (для учнів, які хочуть мати 10-12 балів): 
 Або переглянути відео за посиланням і зробити у зошиті всі записи за викладачем: https://www.youtube.com/watch?v=oYZFA11GGH4

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view1421965

Домашнє завдання. Розв’яжіть задачі (письмово):

Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 8.00 у вівторок 14 квітня.

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!

Немає коментарів:

Дописати коментар