АЛГЕБРА 8 КЛАС
Тема саме сьогоднішнього уроку «Квадратний тричлен і його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники».
1. Для вивчення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.21 на с.166 або переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=xCpyWKn4UCM
Тож відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку і виконуйте конспект з підручника або ведіть записи відповідно до пояснень викладача у відеоуроці.
Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням https://learningapps.org/view6770525
Домашнє завдання для тих, хто не дивився відео урок, або не додивився до кінця.
МАТЕМАТИКА 6 КЛАС
Для гарного настрою та для налаштування на роботу, пропоную вам виконати тести на сайті «На урок» отримати оцінку і заразом повторити тему минулого уроку.
Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=275382 та в результаті надішліть мені скріншот екрану.
ПРОХАННЯ!!! Намагайтеся виконувати тест з першої спроби!!! Я все бачу. Деякі учні починають з 0 балів і через 12 спроб отримують 12 балів. Хіба це чесно?
Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.41 на с.315-317 або переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=nx7NWSNTIPc
Переходимо до практичних вправ.
Відкрийте зошити, запишіть дату і варіант. Виконайте письмово:
Фото розв’язаних завдань чекаю від вас до наступного уроку.
Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням https://learningapps.org/view3851627
Дякую за увагу! Бажаю успіхів у навчанні!
АЛГЕБРА 9 КЛАС
Переходимо до вивчення теми «Основні правила комбінаторики»
1. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную виконати тести на сайті «На урок»https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=117396
2. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.21 на с.212 або переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HZNG2rYCW9c
Тож відривайте зошити, записуйте дату та тему уроку і виконуйте конспект з підручника або ведіть записи відповідно до пояснень у відеоуроці.
3. Переходимо до практичних вправ, фото виконаних задач чекаю до наступного уроку (до 10.04.20). Виконати потрібно обидва варіанти.
ОБОВ’ЯЗКОВО всі розв’язки повинні бути у зошиті, а не тільки буква!!!
https://learningapps.org/view7768302
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів!
МАТЕМАТИКА 5 КЛАС
Тож, ЛЮБІ ДІТИ, відкривайте зошити, записуйте дату та тему.
1. Для опрацювання нового матеріалу пропоную прочитати п. 36 з підручника на с.232або переглянути цікавий відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=QAIhE4PVRsc
2. Випишіть правило з підручника у зошит та вивчіть його напам’ять або (якщо ви дивитесь урок) робіть записи у зошит, відповідно до пояснень у відеоуроці.
3. Переходимо до розв’язування вправ.
Виконайте письмово: №1041, №1043, №1045, а фото виконаних завдань надішліть мені у приватний чат.
4. Підсумок уроку. Пропоную пограти в цікаву гру за посиланням:
https://learningapps.org/view9167268
Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!
АЛГЕБРА 7 КЛАС
1. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань пропоную виконати тести на сайті «На урок» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=443970
Розв’язали? Надішліть мені скріншот
2. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную прочитати п.2 на с.12-14 (новий підручник), п.1 с.6-7 (старий підручник) або переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gBaaOvArbhE
Переходимо до практичних вправ.
Оберіть варіант та виконайте письмово, фото виконаних завдань надсилайте до 13.04.20:
Підсумок уроку: пропоную виконати цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view3699267
Дякую за увагу! Бажаю успіхів у навчанні!
Немає коментарів:
Дописати коментар