вівторок, 28 квітня 2020 р.

28.04.2020


ГЕОМЕТРІЯ 8 клас

Тема уроку «Розв’язування задач на обчислення площ многокутників»

Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі на обчислення площі прямокутника, паралелограма, трикутника і трапеції.

1. Відкривайте зошити, запишіть дату та тему уроку.

2. Спочатку пропоную виконати завдання, для того, щоб згадати матеріал попереднього уроку та перевірити, як ви засвоїли формули для знаходження площ многокутників.



3. Тепер приступайте до розв’язування задач (не забудьте записати варіант):

Варіант 1

1) Перпендикуляр, проведений із точки перетину діагоналей ромба до його сторони, ділить її на відрізки завдовжки 4 см і 25 см. Знайдіть площу ромба.

2) Площа многокутника, зображеного на рисунку, дорівнює 12 110 мм2. Скориставшись рисунком, знайдіть x.


Варіант 2

1) Перпендикуляр, проведений із точки перетину діагоналей ромба до його сторони, ділить її на відрізки завдовжки 3 см і 12 см. Знайдіть площу ромба.

2) Площа многокутника, зображеного на рисунку, дорівнює 3375 мм2. Скориставшись рисунком, знайдіть x.



Фото розв’язаних вправ я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 8.00 у четвер 30 квітня.

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view4959069

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!



МАТЕМАТИКА 5 клас

Тема уроку «Знаходження числа за його відсотками»


Наша мета на цьому уроці: домогтися засвоєння правила знаходження числа за його відсотками; сформувати вміння розв’язувати задачі, у яких передбачено знаходження числа за його відсотками.

1. Для налаштування на роботу пропоную виконати такі вправи:

1. Знайдіть число, якщо його половина дорівнює 10; 250.
2. Знайдіть число, якщо його чверть дорівнює 7; 100; 500.
3. Знайдіть число, якщо 0,5 цього числа дорівнює 13,5.
4. Знайдіть число, якщо 0,2 цього числа дорівнює 5.
5. Знайдіть число, якщо 0,25 цього числа дорівнює 1.
6. Туристи подолали 7 км, що становить 0,1 довжини маршруту. Яка довжина маршруту?

2. Виконавши ці вправи, ви мали здогадатися, що сьогодні ми навчимося знаходити ЧИСЛО за його відсотками.

ПРИГАДАЙТЕ!!!

До цього ми знаходили ВІДСОТКИ від числа і виконували при цьому дії за такими правилами:


Знаходження ЧИСЛА за його відсотками – це дія ОБЕРНЕНА, до тієї яку ми виконували, шукаючи відсотки від числа.

Тому (ви вже, напевно здогадалися, що ми будемо робити все НАВПАКИ) :



3. Для кращого засвоєння теоретичного матеріалу пропоную прочитати з п.38 на с.244 у підручнику або переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=eEao3zimcoc

4. Відкрийте зошити, запишіть дату, тему уроку та запишіть алгоритм дій при знаходженні числа за його відсотками (відеоурок).

5. Переходимо до практичних вправ.

Спочатку розглянемо приклад: Знайдіть число, якщо 12 % цього числа дорівнюють 96.

Розв’язок:
І спосіб: 96 : 12 * 100 = 800
ІІ спосіб: 96 : 0,12 = 800

Виконайте письмово №1107, №1108.

Приклад розв’язання задачі:
Велосипедист проїхав 18 км, що становить 60 % відстані, яку йому треба подолати. Знайдіть довжину відстані.

Розв’язок:
І спосіб: 18 : 60 * 100 = 30 (км) відстань, яку потрібно подолати велосипедисту
ІІ спосіб: 18 : 0,60 = 30 (км) відстань, яку потрібно подолати велосипедисту
Відповідь: 30 кілометрів.

Розв’яжіть задачу №1110 у зошиті.

Підсумок уроку. Виконайте цікаві вправи за посиланням: https://learningapps.org/view4789470

Дякую за увагу! Будьте здорові! Бережіть себе та своїх рідних!



ГЕОМЕТРІЯ 7 клас

Тема уроку «Коло, вписане в трикутник»


Наша мета на цьому уроці: удосконалити вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування поняття та властивостей кола, вписаного в трикутник.

1. Відкрийте зошити, запишіть дату та тему уроку.

2. Для перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань дайте відповіді на запитання (письмово):

1) Закінчіть речення:
а) коло, яке дотикається до всіх сторін трикутника, називають... ;
б) якщо коло вписане в трикутник, то цей трикутник... ;
в) центром кола, вписаного в трикутник, є точка перетину...

2) Пряма AB — дотична до кола з центром O, точку дотику позначено буквою M. Яким є трикутник AMO: гострокутним, прямокутним чи тупокутним?

3) X — точка перетину бісектрис трикутника. Відстань від точки X до однієї зі сторін трикутника дорівнює 3,8 см. Знайдіть відстані від точки X до інших сторін трикутника.

4) Радіус кола, вписаного в трикутник, дорівнює 7 см. Знайдіть відстані від центра кола до сторін трикутника.

5) Точка Z не є центром вписаного в трикутник кола. Чи може точка Z належати якій-небудь бісектрисі цього трикутника?

6) Чи можливо вписати коло в трикутник зі сторонами 10 м, 8 м, 7 м?

7) Скільки кіл можна вписати в прямокутний трикутник?

3. Для повторення теоретичного матеріалу пропоную переглянути відео за посиланням і зробити у зошиті всі записи за викладачем:
https://www.youtube.com/watch?v=8viAqlJXIH4

Домашнє завдання. Розв’яжіть задачі (письмово):

1) Сторони прямокутного трикутника дорівнюють 6 см, 8 см, 10 см. Знайдіть радіус кола, вписаного в цей трикутник.

Підказка до першої задачі:
ПРИГАДАЙТЕ!!! Гіпотенуза – це найбільша сторона прямокутного трикутника.

2) У трикутнику ABC ∠A = 60°. Радіус кола, вписаного в трикутник ABC, дорівнює 2,7 см. Знайдіть відстань від центра кола до вершини A трикутника ABC.

Підказка до другої задачі:
1) У задачі з геометрії головне – це МАЛЮНОК!!!
2) Знайдіть на малюнку прямокутні трикутники.
3) Визначте кути цих трикутників.
4) Пригадайте властивість катета, що лежить проти кута 30º.

3) Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 28 см. Точкою дотику вписаного кола вона ділиться у відношенні 4 : 3, починаючи від вершини трикутника. Знайдіть периметр трикутника.

Варіант 2
1) Радіус кола, вписаного в прямокутний трикутник, дорівнює 1 см. Знайдіть периметр трикутника, якщо його катети дорівнюють 3 см і 4 см.

2) У трикутнику MPK ∠Р = 60°. Відстань від центра вписаного у трикутник кола до вершини P дорівнює 9,8 см. Знайдіть радіус цього кола.

3) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 36 см, а бічна сторона ділиться точкою дотику вписаного кола у відношенні 5 : 2, починаючи від вершини трикутника. Знайдіть сторони трикутника.

Фото розв’язаних задач я буду чекати від вас до наступного уроку, тобто до 11.00 у четвер 30 квітня.

Підсумок уроку. Виконайте цікаву вправу за посиланням: https://learningapps.org/view2736780

Дякую за увагу! Бажаю здоров’я та успіхів у навчанні!



Немає коментарів:

Дописати коментар